Ders#1 Nasıl blog açılır? Blogger arayüz ve ayarlar... - Apsis Dersleri

Ders#1 Nasıl blog açılır? Blogger arayüz ve ayarlar...


  Blogger eğitim seti açısından YouTube’de güncel ders olmadığı için bu eğitim setini çekme ihtiyacı duydum arkadaşlar. Blogger ile neler yapabileceğimizi ayrıntılı bir şekilde ve YouTube’de olan olmayan çoğu şeyi toplu bir şekilde bir araya getireceğiz. Bu eğitimleri çekerken ise sizin sorularınız bize yol gösterecek, bizi yorumsuz bırakmayın.

 

Ders #1- Blogger ile Nasıl Blog Açılır?

 

 İlk olarak blogger.com’a girerek blog oluştur butonuna tıklayıp gmail hesabınızla blog ismi, açıklaması, alan adı ve bir tema üzerine seçiminizi girin arkadaşlar. Tema olarak rastgele bir tane seçebilirsiniz. Zaten daha sonrada güzel bir tema yükleyeceğiz ileri ki derslerimizde. Bu işlemlerden sonra blog açılmış, içerik yükleyecek hale gelmiş olacaktır.

 

Kısaca Arayüz Tanıtımı

 

 Yeni blogger ile eski blogger admin teması arasında çok bir fark söylememiz doğru olmaz. Ancak içerik yayınlarken kullanabileceğimiz araç sayısında ve niteliğinde biraz değişiklikler olmuş. İstatistik ekranında yönlendiren web siteler vs istatistikleri direk çıkmıyor ayrıntıları görüntüle yazısına tıkladığınızda birçok istatistik karşınıza çıkıyor. Ayarlar kısmı yine bezer oradan alan adınızı, başlığınızı vs değiştirebilirsiniz. Ve ayrıca sol taraftaki sayfaların bazılarının ismi değişmiş yerleşim-düzen yazılar-yayınlar gibi. Onun dışında videoda hepsini ayrıntılı bir şekilde gösterdik arkadaşlar.

 

Blogger Dersleri Açıklaması

 Şuan bu yazının da bulunduğu bu bloğu sizlerle beraber en baştan oluşturduk ve düzenlemeye devam ediyoruz. Bloğun içerdiği tema ve tüm öğelerini sizlerle beraber düzenleyip istediğiniz şekilde değiştiriyoruz. Bunları yaparken sizlere biraz da html bilgisi vererek tek başınıza da etkili tasarımlar oluşturmanızda yardımcı olmayı planlıyorum.


 

Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. çok iyi bir ders eğitimi teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim. Gerek görsel anlatım, gerekse yazılı anlatım güzel.

    YanıtlaSil
  3. https://mahmuthaber.blogspot.com/?m=1

    YanıtlaSil