Apsis Eğitim Kanal Etkileşimi - Apsis Dersleri

Apsis Eğitim Kanal Etkileşimi

 

 Öncelikle bizi takip eden tüm Apsis Eğitim ailesine selam olsun. Kanalın yayınlandığı günden itibaren uyguladığımız bir özelliği izleyenlerle etkileşim kurmak oldu. Bu etkileşimi gerek her yoruma cevap vererek gerek birebir iletişime girerek sürdürdük. Gün geçtikçe de kitlemiz büyümekte. Kitlemiz ne kadar büyürse büyüsün bu etkileşimi devam ettirmek istiyoruz. Gerek video içerik tavsiyeleri, birebir çözümler, yararlı link paylaşımı gibi. Bu iletişimi arttırmak içinse birkaç farklı yol sunuyoruz gelin bu yolları görelim.

Apsis Eğitim Kanal Etkileşimi





 Son videolarımızdan birinde google form kullanmayı size anlattık. O videoda anlattığımız gibi ileriki günlerde farklı etkinlik, canlı yayın tarzında etkileşimler için form veya anketler sıklıkla paylaşılacak. Bu yazıya da güncel olarak eklenecek.

 Sizler için birçok daimi etkileşim yolu sunuyoruz. Bunlar İnstagram, Twitter, Telegram kanal ve hesaplarımız; Telegram grubumuz ve İçerik önerisi, başvuru formlarımız.

Apsis Eğitim İnstagram: Buradan

Apsis Eğitim Telegram Kanalımız: Buradan

Apsis Eğitim Telegram Grup: Buradan: 

Apsis Eğitim Twitter: Buradan

Apsis Eğitim Video İçerik Önerisi Form: Buradan

Ayrıca bu daimi yollar dışında çeşitli video konseptleri ve etkinlikler için ayrı ayrı formlar oluşturulacak. Bunlardan biri olarak ise Blogger dersleri kapsamında blog oluşturan sizlerin bloglarınızı tanıtmak için bir video çekeceğiz . Bu videoda blog olarak yer almak isteyen arkadaşlar aşşağıdaki formdan bize ulaşsın. 

Apsis Eğitim Blog Tanıtım Videosu Başvuru: Buradan

Apsis Eğitim E Kitap Tanıtım Videosu Başvuru: Yakında....





Yorum Gönder

0 Yorumlar