The Galaxy Discord Sunucumuz Açıldı! - Apsis Dersleri

The Galaxy Discord Sunucumuz Açıldı!

 Apsis Eğitim olarak sosyal bağlantılarımızı da arttırmak istiyoruz. Şahsi ağızla konuşursam Apsis Eğitim projem uzun soluklu bir projedir. İleri zamanlarda farklı eğitim setleri ve bilgilendirici videolar hedeflemekteyim. Çeşitli etkinlikler ve projeleri de düzenlemek için topluluğumuzu büyütmemiz gerek. Bu konuda da topluluğumuzun temel taşı Discord sunucumuz olacak. 

 The Galaxy sunucumuz sadece eğitim ağırlıklı değil sohbet muhabbet ve eğlence odaklı da olacak. Farklı etkinlikler ve birlikte öğreneceğimiz, eğleneceğimiz projeler düzenleyeceğiz. 

 Sunucumuzdaki kitlemiz arttıkça yönetim, moderator kadroları belirleyeceğiz. Bizle beraber ortak içerik çıkartacak içerik üreticisiyseniz sizleri de aramızda görmekten ve beraber içerik çıkartmaktan mutluluk duyarız. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar